Dikişsiz İmplant Tedavisi

dikissiz-implant-tedavisi

Dikişsiz İmplant Tedavisi

Dikişsiz implant tedavisi Flapless Surgery olarak bilinen implant tedavi yöntemidir.Dikişsiz implant  tedavisi iki aşamalıdır. Önce implant yerleştirilir ve implantın çene kemiğine uyum sağlaması için 2-4 ay beklenir. İkinci aşama ise implantın üzerine kron dediğimiz seramik ya da porselenden diş yapılır.

İmplant tedavisi 1985′ ten bu yana uygulanmasınmaktadır ve bu yöntemin sayısız bilimsel çalışmaları vardır.

İmplant uygulamalarında yaptırmayı düşünen bireylerin merak ettiği durumlardan biri de çene kemiğinde kayıp olabilir mi? oluyor. Çok az bir miktar kemikte kayıp olabilir ancak 2005 yılında Dr. Kleinheinz periost dediğimiz kemiğin üzerindeki dokunun kesilmediği durumlarda normal karşıladığımız implant bölgesindeki kemik erimesinin olmadığını görmüştür.

Dr. Kan, 2000 yılında ve  Dr.Lee, 2008 yılında sınırlı cerrahi travmanın işlem sırasında kanamayı biraz azalttığı için peri-implantitis dediğimiz implant çevresinin iltihaplanmasının, şişme ve ağrının minumuma indiğini açıklamışlardır.

Dikişsiz implant tedavisinde , operasyon sonrası komfor, yaradokusu oluşmadığı için çok daha iyidir.

Dikişsiz İmplant Nasıl Yapılır?

Hastanın çene tomografisi ile çene kemiğinin durumu incelenir. Uygulama yapılacak eksik dişin olduğu bölgede kemik oluşturmaya ya da kemiği desteklemeye ihtiyaç var mı? Ayrıca bu işlem tedaviye başlamadan önce dişlerin son halini yani nasıl görüneceğini de size sunmaktadır. İmplant sonrası nasıl bir diş estetiği ya da dizimi istiyorsak, dişlerin yapılmış hali bilgisayar programı yardımı ile belirlenir. İmplantları kemiğin hangi bölgesine hangi açı ile yerleştirileceği belirleyen bir rehber şablon hazırlanır.

Bu rehbere göre implantlar diş etinde kesi yapılmadan yerleştirilir. Yine daha önceden hazırlanan geçici dişler ağza uyumlandırılır. Hasta dişsiz kalmamış olur.

Ortalama 6 ay sonra ise sürekli dişlerin yapımına geçilir.

Açık yara yeri olmadığı için enfeksiyon riski daha azdır.

Hasta dişsiz kalmadığı için daha mutludur.

Kanama problemi olmadığı için ve ödem olmadığı için daha sorunsuz bir iyileşme dönemi görülür.

Dikişsiz İmplant Tedavisinin Faydaları Nelerdir?

Diş eti bölgesinde yapılacak olan kesi türü küçük boyutta olduğundan ötürü kanama gibi sorunlar oldukça az bir seyir içerisinde olmaktadır. Bundan dolayı kan sulandırıcı ve benzeri ilaç kullanan implant hastaları için oldukça ideal bir teknik olmaktadır.

• Bölge içerisine yerleştirilen implant süreci ortalama 10 dakika olmaktadır.
  • Diğer implant tedavi türlerine göre en kısa süren uygulama yöntemlerinden birisidir.
  • Enfeksiyon gibi sorunlar az riskli olarak saptanmıştır.
  • Yapılan operasyon esnasında ağrı olmadığı gibi, sonrasında da ağrı oluşturmamaktadır.
  • Operasyon sonrasında dikiş atılması zorunlu olmamaktadır.

Dikişsiz İmplant Tedavisinden Kimler Faydalanabilir?

Her hasta için dikişsiz implant uygulaması uygun olmayabilir. Bununla birlikte klinikte bulunan cerrah veya diş hekiminin de tecrübesi yetersiz kalabilmektedir. Buna ilaveten klinik içerisinde son teknolojin ve modern donanım cihazlarının da bulunması bir diğer önemli etken olmaktadır.

Dikişsiz İmplant Diş Fiyatları

Size özel yapacağımız planlama ile fiyat belirlenmektedir. Çekilmiş çene röntegininiz var ise bize WhatsApp numaramız dan göndererek fiyat bilgisi alabilirsiniz.

Hizmet Bölgelerimiz : Diş kliniği mecidiyeköy