Türkiye ‘de dental implantın faydaları

Türkiye 'de dental implantın faydaları

Türkiye ‘de dental implantın faydaları ; Çoğu durumda, yurtdışında diş tedavisi ve  diş implantı  , tedavilerden tasarruf etmek isteyen hastalar için akıllıca bir seçimdir, ancak en uygun ülkeyi ve güvenilir, profesyonel bir kliniği seçmek çok önemlidir.

Yurtdışındaki dental implantınız için neden Türkiye’yi seçmelisiniz?

Birincisi, Türkiye’ninbüyük bir fayda-maliyet oranı var. Uçak bileti ve konaklama fiyatı ile bile, tasarrufun tedavinin karmaşıklığına bağlı olarak ortalama% 40 ile% 70 arasında olacağı tahmin edilmektedir. Çok sayıda diş turizmi destinasyonu ülkesi arasında Türkiye, ideal konumu ve uluslararası kabul görmüş yüksek diş hekimliği eğitimi standartları nedeniyle en başından beri en önemli ülkelerden biridir. En fazla 3-4 saat süren direkt, düşük maliyetli uçuşlarla İstanbul herhangi bir Avrupa ülkesinden kolayca ulaşılabilir. Dental Tourism

Dişhekimliği bölgesi olarak İstanbul popülaritesinin ana nedenleri

• Uygun fiyatlı diş implantları ve kaplamalar
  • Uzun yıllara dayanan deneyime sahip iyi eğitimli diş hekimleri
  • En yüksek kalitede malzemeler
  • Birkaç dil konuşan diş hekimlerimiz sayesinde dil engeli yok
  • Profesyonel hasta bakımı
  • İstanbul kolayca ulaşılabilen bir konumdur
  • Çok çeşitli mevcut tedaviler

Basit diş tedavilerinden karmaşık ağız cerrahisine ,  implantasyona ,  kemik aşılamasına  ve  sinüs kaldırma  prosedürlerine kadar tümü uzmanlar tarafından sağlanan uygun fiyatlarla üstün kaliteli ve kapsamlı hizmetler sunmaktadır  .Türkiye ‘de dental implantın faydaları;

Kliniğimiz,  metro, metrobüs ve toplu taşıma alanlarına yakın aynı zamanda oteller bölgesinde , İstanbul’un tam kalbinde yer almaktadır.

Profesyonel bir diş ekibimiz var. Diş hekimlerimiz, ağız ve çene cerrahlarımız ve ortodontistlerimiz, her türlü diş problemi olan hastalara ağrısız ve etkili tedaviler sağlamak için ellerinden geleni yapmaktadırlar. Uluslararası iş tecrübelerinden dolayı ingilizce, fransızca ve almanca konuşurlar,

Ekibimiz, size en yüksek kaliteyi garanti etmek için yalnızca tanınmış ve prestijli tedarikçilerden seçilen malzemelerle çalışır.

Türkiye ‘de dental implantın faydaları ;Her şey dahil hizmetler (rezervasyon yönetimi, ilaç paketleri, ücretsiz transferler) ve X-ray’e göre 24 saat içinde kapsamlı tedavi planları sunuyoruz.

Uzmanlarımızın en son teknolojiyi kullandığı üç diş ameliyat odası, dijital röntgen cihazlarının bulunduğu bir röntgen odası, bir sterilizasyon odası, iki özel bekleme odası ve bir VIP bekleme odası dahil olmak üzere sekiz diş tedavi odasından oluşmaktadır.